Uber 4 Business přináší pokročilé rozhraní pro správu firemních jízd. Zaměstnavatelé mohou nastavit možné časy jízd i lokality pro dojíždění. Služba zajišťuje přepravu firemních zaměstnanců s maximálním důrazem na bezpečnost a pohodlí.
Společnost Uber reaguje na postupný návrat firem do běžného provozu a rozšiřuje svou platformu Uber 4 Business i do Česka. Místním firmám tak přináší inovativní platformu pro řešení dojíždění zaměstnanců. Malé, střední i velké podniky mohu díky novince snadno vytvářet speciální programy, s pomocí kterých zajistí svým zaměstnancům bezpečné dojíždění Uberem. S tím, jak se lidé postupně vracejí k běžnému pracovnímu režimu, vzniká i potřeba se opět ve větší míře pohybovat po městě.
Firmy tedy začínají řešit, jak své zaměstnance do práce dopravovat s maximálním důrazem na bezpečí. A právě v reakci na tuto novou situaci se Uber rozhodl svou platformu pro přepravu firemních zaměstnanců dále rozšiřovat i v Česku. Ke službě se mohou jednoduše online přihlásit podniky všech velikostí a během pár hodin pro své zaměstnance bezplatně vytvořit účet. K přístupu ke všem službám Uberu stačí firmě jediný U4B účet, který nevyžaduje žádné platby předem, žádné předplatné ani spodní limit měsíční útraty.
Firmy platí jen za jízdy, které se reálně uskuteční.Platforma firmám umožňuje zvolit si lokality z a do nichž si jejich zaměstnanci mohou objednávat dopravu, přičemž takovými lokalitami mohou být nejen kanceláře, ale i důležité přestupní stanice pro první a poslední míli cesty. Možné je přesně nastavit také dny a časy, kdy zaměstnanci mohou službu využívat.Předností platformy je přehledné uživatelské rozhraní, kde je možné nastavovat kritéria pro zaměstnanecké jízdy, procházet detailní vyúčtování či spravovat způsoby platby.
Spolu s novou službou „Commute for Business“ se Uber zaměří také na zakázková řešení dojíždění pro velké společnosti za využití velkokapacitních vozidel.„V Uberu jsme odhodláni vytvářet inovativní a bezpečná řešení, která splňují požadavky společností v této nové době. Naše platforma vychází vstříc malým, středním i velkým společnostem a tvrdě pracujeme na tom, abychom podniky a jejich zaměstnance v době ekonomického zotavování podpořili prostřednictvím co nejbezpečnějšího a nejefektivnějšího řešení mobility,“ popisuje Luisa Elster, mluvčí společnosti Uber.
S tím, jak se v Evropě na plnohodnotný návrat zaměstnanců na pracoviště připravuje čím dál více firem, významně roste i právě poptávka po službě Uber 4 Business. V Evropě zaznamenal Uber během posledních několika měsíců u této služby o 120 % vyšší zájem.V rámci poskytování svých služeb Uber klade maximální důraz na bezpečí a jinak tomu samozřejmě není ani u přepravy firemních zákazníků.
Během posledních týdnů společnost představila řadu nových bezpečnostních opatření, která mají za cíl chránit zdraví a bezpečí řidičů i cestujících. Součástí bezpečnostních opatření je povinnost řidiče nosit při jízdě roušku nebo jiné zakrytí dýchacích cest. Tato povinnost je v aplikaci ověřována skrze selfie kameru a v případě, že řidič není adekvátně chráněn, nemůže se přihlásit na platformu. Řidiči jsou rovněž povinni potvrdit, že splnili i další bezpečnostní opatření, mezi něž patří pravidelná dezinfekce vozu či poskytnutí dezinfekce cestujícím. Uber také bezplatně vybavuje řidiče plastovými přepážkami, které ve vozidlech oddělují prostor řidiče a posádky, a zdarma jim poskytuje dezinfekční přípravky.
(tz)