Široko daleko to vonělo grilem, na kterém se opékaly Milánkovy klobásy, jeden z nejpopulárnějších výrobků firmy Uzeniny BETA. Ty získaly také letos ocenění v soutěži domácích potravinářů Česká chuťovka. Místo, kam jsme 4. prosince s kolegou zamířili, bylo centrem dvou pěkných oslav. Jeden z objektů NH Car Praha, showroom na Strahově, je totiž právě zrekonstruovaný a veřejnosti se ten den představoval v celé své kráse, a konala se tady také rozverná mikulášská nadílka pro všechny přátele, zaměstnance, novináře i řadu celebrit. Pohostinné prostředí se však stalo svědkem ještě jedné malé společenské události.
Obchodní ředitel Uzenin BETA Jiří Souček (na sn. vlevo), který zde měl na starost prezentaci uzenářských pochoutek všem přítomným, zároveň předal generálnímu řediteli NH Car Praha Ing. Vítu Pěknému báječnou cenu sestavenou převážně z produktů firmy, kterou obchodně řídí. A za co? Jeho odpověď byla totiž nejlepší v naší listopadové anketě přílohy Fresh Time, v níž podnikatelé a manažeři odpovídali na otázku, jaké uzeniny chodí nakupovat nejraději. Partnerem této ankety byly právě Uzeniny BETA. Odpovídajících se sešla rovná desítka a takřka všichni vzdali hold českým uzenářům a názory nabídli vpravdě unikátní. Těžko se Jiřímu Součkovi vybíralo, a jak přiznal, dlouho váhal. Nakonec padla volba na Víta Pěkného. Jeho vztah k uzeninám je šťavnatě gurmánský a jak potvrdil, umí si na nich opravdu pochutnat. A to zase dokáže ten, kdo o uzeninách už něco ví, dokonale ocenit.
Výherci jsme přijeli pogratulovat a Jiří Souček spojil (zcela náhodou) příjemné s užitečným – společně s dalšími partnery mikulášských radovánek sytil hladové žaludky přítomných klobáskami, šunkou, buřtíky, paštikou a spoustou dalších lákadel jako jsou třeba svatební párečky, taliány nebo bílá klobáska jako předzvěst blížících se Vánoc, a těšil se z toho, že může s autorem vtipné odpovědi prohodit pár přátelských slov. No a nám, kolegovi Pavlu Kačerovi a mně, připadla úloha mediálního prostředníka, který musel vše zdokumentovat a připravit do našeho letošního posledního vydání, jímž právě listujete.
Rozhodli jsme se také, že v anketách budeme pokračovat, protože se při nich všichni pobavíme a dokážeme hodnotit business zase z jiné stránky než podle starostí a čísel výsledovky.
Eva Brixi