S příchodem jara spustila společnost Kaufland brandovou kampaň na téma čerstvost. Neotřelým způsobem v ní dále rozvíjí svůj stávající koncept Čerstvé jako z Kauflandu.
Hlavní roli v nové kampani hrají rajčata, jablka, papriky, ředkvičky a hrušky. Krátký spot ukazuje jejich cestu od sklizně, na prodejny až k zákazníkovi domů ve velkém detailu, který podtrhuje čerstvost a svěžest a téměř láká diváka k okamžitému ochutnání.
„Cílem kampaně je i letos vyzvat zákazníky, aby si přišli do Kauflandu pro tu nejčerstvější nabídku ovoce a zeleniny. Během roku u nás mohou pořídit více než 200 druhů ovoce a zeleniny. V sezóně navíc preferujeme naše regionální dodavatele a zákazník si u nás může vybrat ovoce a zeleninu už 48 hodin od sklizně. Všechny plodiny pečlivě vybíráme a kontrolujeme. Díky našim garantům kvality a jejich důkladným kontrolám se ovoce a zelenina vždy dostanou k zákazníkovi v nejčerstvější podobě,“ vysvětlila marketingová ředitelka Kauflandu Petra Kalužíková.
„A protože v Kauflandu fungujeme takzvaně v rytmu čerstvosti, chtěli jsme tuto zprávu moderní a hravou formou předat i našim zákazníkům. Proto jsme oslovili režiséra Roberta Hloze a hudebního producenta Jana Šléšku, kteří dokonale vystihli náš rytmus čerstvosti v televizním spotu,“ dodala Petra Kalužíková.
Společnost Kaufland má po celé republice 143 prodejen, které nabízí široký sortiment čerstvého ovoce a zeleniny, stejně jako celoročně udržitelnou nabídku plodin v bio kvalitě. Zákazníci si mohou každý den vybrat pečivo od lokálních pekařů nebo využít bohatou nabídku obslužných pultů s čerstvými regionálními i mezinárodními sýry, lahůdkami, masem a uzeninami.
(tz)