Česká e-mailingová platforma Mailkit implementovala do své infrastruktury na rozesílku zpráv umělou inteligenci. Uživatelé ji mohou používat při vytváření textových bloků ve vizuálním tvůrci přímo na platformě. Pomáhá s překlady, shrnutím textu, odpověďmi na faktické otázky, nebo kontrolou pravopisu.
Konkrétně byla AI implementována do editoru pro přípravu šablon. Umělá inteligence je schopna generovat obsah e-mailů s vysokou gramatickou a stylistickou kvalitou, což může zlepšit celkový dojem e-mailové kampaně. Díky ulehčení tvorby textů se zrychlí zpracování vytváření e-mailů, což umožní uživatelům posílat kampaně pravidelně a bez prodlev. Kvalita obsahu vede k vyšší konverzi.
Z důvodu sílící poptávky uživatelů po nástrojích AI jsme se rozhodli zpřístupnit funkce ChatGPT v rámci naší platformy, a to konkrétně v editoru pro přípravu šablon. V Drag n Drop editoru stačí vložit textové pole, kliknout na tlačítko spuštění AI, napsat, s čím potřebuje uživatel pomoci a volbu potvrdit. Umělá inteligence vygeneruje text ve více variantách, uživatel si vybere tu, která nejvíce vyhovuje jeho potřebám, nebo případně upraví své zadání. Vždy je ale nutné mít kvalitní vstupní data, se kterými pak AI může dále pracovat,“ říká Libor Nádvorník, Business development manažer společnosti Mailkit.
S ohledem na záplavu e-mailů, které každodenně zaplavují schránky uživatelů, je klíčové oslovit čtenáře relevantním obsahem.
„Jedním z hlavních faktorů, které vedly k rozhodnutí implementovat umělou inteligenci do naší platformy, bylo ulehčit práci e-mail marketérovi něčím, s čím už nyní rád aktivně pracuje. Odhadem 50 % marketérů v oboru již AI, konkrétně Chat GPT, aktivně vyzkoušelo,“ dodává Nádvorník.
Mailkit od roku 2005 vyvíjí ryze českou marketingovou platformu s hlavním zaměřením na e-mail a SMS, která funguje ve zcela vlastní a uzavřené infrastruktuře. V žádné fázi procesu nejde o Cloud.
(tz)