Jestli právě nyní přemýšlíte o tom, jaký dárek věnovat svému týmu koncem roku, co zvolit jako nevšední pozornost pro obchodní partnery nebo čím potěšit své blízké, kteří mají vztah k designu, umění a krásným věcem, možná vám přijde vhod revoluční nabídka firmy Moser a.s.
Křišťál totiž nemusí být jen ozdobou prostoru nebo slavnostních přípitků. Může se stát i zrcadlem vašeho života. Způsobem, jak zachytit jedinečné vzpomínky a zážitky, na něž nechcete zapomenout. Jazykem vyjadřujícím ty nejniternější pocity a emoce. Gestem a cestou, jak projevit náklonnost svým nejbližším. S konfigurátorem My Moser můžete stvořit dílo, jež vaši kreativitu propojí s umem mistrů sklářů, brusičů a rytců z legendární karlovarské sklárny. Ze sklárny, jejíž počiny zdobí slavnostní tabule králů i významných politických osobností.
Proč se tedy nestat designérem a kreativcem? Spojením tradice a nejnovějších technologií se od letošního roku dá vyrobit skleněný objekt, který se může stát ztělesněním vašich nejvýznamnějších životních milníků. Křišťálové dílo lze ozdobit monogramem nebo oroplastikou, která zdůrazní eleganci i majestátnost.
Zákazník Moseru si může vyhrát i s rytinami a motivy od předních českých výtvarníků. Přenést na sklo snové motivy od Petra Síse nebo něžné ilustrace Marie Makeevy. Pokud je člověku bližší klasika, nic nebrání tomu, aby zvolil dosud nikdy nepoužité rytiny od Ludwiga Mosera, pocházející přímo ze skicáků zakladatele sklárny. Nebo svou nápaditost spojí s invencí Jiřího Šuhájka, legendy českého sklářství. Jeho vázu Spheres může zájemce přetvořit podle svých představ, měnit její velikost i barvu. Stačí, když se nechá inspirovat a navrhne netradiční umělecký předmět, který je působivým spojením ostrých linií, oblých tvarů a barevných nuancí. Každá kombinace může v konfigurátoru vzniknout jen jednou. Uživatel tak vytvoří dílo, které bude opravdovým unikátem – stejně jako jeho osobnost. O tom, co je novinkou společnosti Moser, jsem hovořila s Martinou Jiráskovou, marketingovou ředitelkou:
Když vznikala myšlenka konfigurátoru My Moser, na co jste při jeho vývoji především mysleli?
Šlo nám zejména o to, jak se více přiblížit našim zákazníkům, budovat s nimi vztah díky moderní technologii 21. století a poskytnout jim nový, inovativní nástroj. Možnost umístit monogram na skleničku, nebo si dokonce zvolit vlastní podobu díla z křišťálu tu existuje stejně dlouho jako Moser. My jsme však tento nástroj posunuli do online prostoru. Zákazník si tak může své vlastní dílo vytvořit doma u počítače.
Pro koho je konfigurátor určen? A budou s ním pracovat spíše muži, ženy, mladší generace, milovníci designu?
Konfigurátor My Moser je pro každého, kdo chce získat originální a osobité dílo z křišťálu – ať již skleničky s monogramem, vázy v barvě a velikosti vlastního výběru, nebo originální rytinu. Vzhledem k tomu, že jde o digitální řešení, věříme, že oslovíme i mladší generaci lidí, kteří nakupují online. S konfigurátorem mají možnost nadesignovat vlastní dekoraci interiéru nebo dárek pro své blízké.
Jak konfigurátor funguje a co vše si mohou zájemci o tuto možnost vytvořit?
Navrhnout si mohou vázy nebo skleničky s rytinami a motivy od předních českých výtvarníků. V jednoduchém systému konfigurátoru si zvolí vázu nebo skleničku, její velikost, barvu a vyberou rytinu. Na skleničky lze navíc umístit monogram či oroplastiku. Jednoduše jde o nástroj, který vám umožní stát se sklářským návrhářem a vytvořit si svůj vlastní originál.
Určitě by bylo dobré nastínit, s kterými umělci v rámci konfigurátoru Moser spolupracuje…
Sklářský výtvarník Jiří Šuhájek pro nás navrhnul vázy Spheres, které si zákazníci mohou nadefinovat sami – velikost, barvu a kombinaci. Dále mohou pracovat například s Petrem Sísem nebo Maria Makeevou. Na výběr však samozřejmě budou také motivy Ludwiga Mosera nebo Heinricha Sattlera, které používáme již přes sto let.
Pro firmy je to určitě zajímavý námět třeba k tomu, jaký vánoční dárek zvolit pro obchodního partnera. Mohou s vámi případné nejasnosti konzultovat?
Určitě ano, jsme připraveni na veškeré dotazy. A počítáme s nimi. Víme, že každá novinka, než si na ni veřejnost zvykne, potřebuje čas na své ukotvení na trhu.
za odpovědi poděkovala Eva Brixi