Moser otevřel prodejnu v hotelu Pupp a chystá novinky v návštěvnickém centru

Sklárna Moser minulý týden otevřela novou firemní prodejnu v karlovarském Grandhotelu Pupp, se kterým dlouhodobě spolupracuje. Butik se nachází hned vedle hlavního vchodu hotelu. Slouží jako ukázka křišťálu značky Moser a pozvánka do místní sklárny, kde je k vidění kompletní sortiment. V prodejně jsou vystavené ukázky dárkových předmětů, nápojové sety, klasická i moderní díla z křišťálu. Moser se bude v Puppu prezentovat vedle ostatních českých značek Baťa, Tonak či Prim. Už v loňském roce sklárna zapůjčila nápojové kolekce a dekorativní předměty do císařského a prezidentského apartmá. Vázy Spheres Jiřího Šuhájka zdobí vstupní halu hotelu a 35 svícnů Lucy v barvě topas dodal Moser do prostor luxusní hotelové restaurace.

Moser také chystá novinky v karlovarském návštěvnické centru. To se tradičně těší velkému zájmu návštěvníků, o čemž svědčí ocenění od firmy na zážitky Allegria, která vyhlásila prohlídku sklárny druhým nejatraktivnějším zážitkem v Karlovarském kraji za rok 2020. Návštěvnické centrum se nyní cestovatelům přiblíží ještě více. Stalo se součástí celosvětové mobilní aplikace Smart Guide, která nabízí virtuální prohlídku prostřednictvím mobilního telefonu ve více než 400 světových destinacích.

Moser letos naváže na úspěšnou spolupráci s městem Karlovy Vary i Karlovarským krajem a stane se součástí projektu Město zážitků (www.mestozazitku.cz). Návštěvnické centrum bude také opět patřit do nabídky Karlovy Vary Region Card, díky které během loňského léta dorazil do sklárny rekordních 9 142 návštěvníků.

Sklárna využila nedávnou přestávku k vylepšení muzea a chce nabídnout návštěvníkům přehled svých největších úspěchů z poslední doby. Jedním z nich je ocenění Tomáše Lessera Řádem umění a literatury, které uděluje francouzský ministr kultury. K vidění budou také úspěšná díla Hruška a Caorle designéra Lukáše Jabůrka.

(tz)