Na počátku inovativního marketingového projektu stál nápad propojit fanoušky značky Peugeot a obdivovatele jejích ambasadorů netradiční soutěží na sociálních sítích. Výsledkem bylo nezapomenutelné setkání, které se neslo ve znamení francouzského „L’art de vivre“ a přineslo všem zúčastněným jedinečný zážitek.
V polovině června letošního roku vyhlásila značka Peugeot v ČR na svých sociálních sítích soutěž s velmi originální cenou pro vítěze. Hrálo se o „piknik s ambasadorem“, neboli den plný zábavy, vzrušujících zážitků a setkání se zajímavými lidmi. O tuto nepochybně lákavou cenu si zahrálo přes tisíc soutěžících. Na konci prázdnin se dvanáct z nich mohlo radovat z výhry. Výzvu připravit pro ně nezapomenutelný den přijalo šest ambasadorů značky Peugeot:
- Operní pěvkyně Andrea Kalivodová
- Herec Radim Fiala
- Zpěvák a herec Adam Mišík
- Moderátor Honza Dědek
- Šéfkuchař Ondřej Molina
- Rallyový jezdec David Štefan
Tato hvězdná sestava zajímavých osobností z různých oborů shromážděná na jednom místě je sama o sobě příslibem velkolepé akce. A tento příslib se dokonale naplnil! Dne 12. září dorazilo do romantického prostředí Dvora Hoffmeister u Prahy šest vozů Peugeot. Každý z nich přivážel jednoho ambasadora a „jeho“ dva výherce. Po červeném koberci pak všichni odkráčeli strávit den ve francouzském stylu. Na programu byl piknik s degustací francouzských delikates či turnaj v pétanque. Zážitek z neobyčejného setkání s výherci sdíleli i ambasadoři, například Andrea Kalivodová: „Byl to jednoznačně jedinečný a nádherný útěk z pracovního shonu do oázy klidu a šarmu.“ Podobně vnímal akci i Radim Fiala: „Osobně mám rád pikniky. A to nejen s rodinou, přáteli, spolupracovníky a podobně… ovšem piknik s Peugeotem, ambasadory a výherci soutěže mě opět utvrdil v pravdě, že i s neznámými lidmi, pakliže je od začátku skvělá atmosféra, lze zažít krásné chvilky, které mohou přetrvat i delší období než jen po čas pikniku.“
Akce ale byla přínosná i pro značku Peugeot, jak vysvětluje Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR: „Kromě čilého ruchu na našich sociálních sítích jsme posílili i naši image, které tato akce vtiskla nádech francouzského ducha a touhy po jedinečných zážitcích. Dalším benefitem bylo i to, že ambasadoři představili fanouškům své vozy Peugeot. Například Adam Mišík s elektrickým Peugeotem e-2008 předal svým příznivcům vzkaz, že žít každodenní život s elektrickým vozem není nijak omezující ani obtěžující, ale naopak velmi příjemné a zábavné. A jeho dvě fanynky, které s ním akci absolvovaly, budou určitě tento vzkaz šířit dál.“
(tz)