Někdy chcete podpořit správnou věc, ale obáváte se, že se váš příspěvek ocitne v nesprávných rukou. Vaše obavy jsou na místě, protože dobročinnost občas bývá zneužita a místo toho, aby se peníze dostaly k těm potřebným, skončí v kapse podvodníků. Pak uvítáte záruku stoprocentní spolehlivosti a transparentnosti. To se rozhodla svým zaměstnancům nabídnout značka Peugeot.
Za tímto účelem automobilka Peugeot spojila své síly se společností Captain Cause, jež se zaměřuje na pomoc organizacím se sociálním a environmentálním dopadem po celém světě. Společně pak budou oba partneři podporovat vzdělávací a environmentální cíle, které jsou značce Peugeot blízké.
Peugeot dlouhodobě posiluje svůj závazek snížit ekologickou stopu. Už dnes nabízí nejširší nabídku bezemisních vozů ze všech evropských mainstreamových značek. Do konce tohoto roku bude pro každý z jeho modelů existovat plně elektrická varianta. Od roku 2030 pak chce v Evropě prodávat výhradně elektrické vozy. V roce 2038 by pak společnost měla dosáhnout stavu uhlíkové neutrality neboli „Zero net emissions“.
Zapojování Peugeotu do různých ekologických iniciativ je tak na denním pořádku. Jednou z nich je i spolupráce se společností Captain Cause. Podstatou je, že Peugeot financuje dárcovskou kampaň pro své zaměstnance, kteří tak mohou přispět na ekologické účely. První etapa kampaně probíhá právě teď. Zaměstnanci mohou několika kliknutími podpořit projekty zaměřené na ochranu přírody. Jedná se například o projekt Born Free, který se snaží o záchranu ohrožených volně žijících druhů a přírodních oblastí, nebo Under the Pole, což je vědecký a osvětový program pro ochranu oceánů.
Druhá etapa kampaně by měla umožnit i zapojení veřejnosti, jak vysvětluje ředitelka společnosti Peugeot, Linda Jackson: „Věříme, že klíčem k udržitelnějšímu světu je vzdělání. Proto přispíváme na konkrétní vzdělávací projekty našich partnerů Under the Pole a Born Free. Interně do závazku Peugeot zapojujeme naše zaměstnance. Ve druhé fázi rozšíříme tuto možnost i mimo naši společnost, abychom našim zákazníkům umožnili podpořit věci, které jsou nám v souladu se závazkem a vizí značky Peugeot blízké.“
(tz)