Projekt „DPD jste vy“ společnosti DPD, která je součástí největší sítě balíkové přepravy v Evropě Geopost, vyhrál Cenu LEMUR (Česká cena za public relations) a získal tak první místo v kategorii Budování vztahů se zaměstnanci. Projekt realizovala královéhradecká agentura Realness.
Agentura Realness vytvořila ve spolupráci s DPD interní kampaň pro kurýry na podporu zákaznické zkušenosti prostřednictvím interaktivního videa ze života kurýra. Video bylo využito v rámci workshopů pro kurýry a sklidilo mezi nimi velký úspěch vzhledem k autentičnosti a také jazyku kurýrů, který byl při realizaci videí použit. Sledující kurýr měl vždy možnost volby, jak reagovat v konkrétních situacích spojených s doručením balíku. Na konci všech videopříběhů se vždy objevuje vtipné ponaučení z vybraných oblastí zákaznické zkušenosti.
Projektu se podařilo vylepšit zákaznickou zkušenost, NPS (tzv. net promoter score příjemců zásilek) a uvědomění kurýrů, že jsou to právě oni, kdo je hlavním nositelem image značky a zákaznické zkušenosti při doručování balíčků.
Za DPD se na kampani podílel marketingový a PR manažer Vít Řezníček spolu s manažerem vzdělávání a rozvoje Alešem Hejlkem. Video tým realizoval nejen pro české DPD, ale také s lokálním dabingem pro DPD na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku a Slovinsku.
(tz)