Rodinný pivovar Bernard s režisérem Jiřím Mádlem pokračují v neplánované sérii mikrofilmů, které vrací lidem naději v těžké době. V neobvykle dlouhém (90 sec) TV spotu Rodinného pivovaru Bernard se opět neobjeví žádný produkt. Pivovar dává mediální prostor důležitému poselství: navzdory strachu a bezmoci, navzdory všem špatným zprávám, radost nikam nezmizela. Jen si jí všimnout a pozvat si ji zpátky do života.
Poselství radosti mělo premiéru v sobotu 17. prosince na ČT Sport v poločase utkání o 3. místo na MS ve fotbale a opakovalo se i v poločase nedělního finále. Stanice Nova a Prima se k vysílání připojí na Štědrý den a pokračovat budou až do Silvestra, potažmo do konce ledna. Premiéra na sociálních sítích proběhne v pátek 23. prosince 2022 v 18 hodin:
Radosti byly a budou
Minutu a půl dlouhý klip Radosti byly a budou ukazuje, co cítíme, když jsme se svými blízkými. Chce tak připomenout, že ačkoli se mezi lidmi začíná šířit nejistota, o to nejdůležitější ve svém životě nepřišli. „Život je mnohem hezčí, než se nás média denně snaží přesvědčit záplavou negativních zpráv. Není bezstarostný, ale je lepší řešit starosti pozitivně a žít pro hezké okamžiky a pro radost,“ vzkazuje spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Letošní klip volně navazuje na dřívější mikrofilm Držme se. „Poselstvím Svět se zbláznil, držme se jsme chtěli lidem zvednout náladu během těžkých covidových uzávěr,“ připomíná Tomáš Lipták, marketingový ředitel pivovaru. „Z tisícovek ohlasů na sítích i z toho, co nám psali a říkali hospodští, jsme jim opravdu dodali naději. A to je pro nás nejdůležitější,“ uzavírá. Spot z března roku 2021 si připomeňte zde:
Svět se zbláznil, držme se
Režisér Jiří Mádl společně s Filipem Maláskem tentokrát vytvořil ne-reklamu Radosti byly a budou z okamžiků obyčejného štěstí. „Je potěšení i závazek s Bernardy pracovat. Věříme si. Vysvětlím jim svůj záměr a pak už se jen začnou těšit. Tentokrát to bylo křehčí, než se zdálo, ale nakonec jsme měli z výsledku všichni radost. S Monikou jsou pro nás určitě víc než jen klient,“ ohlíží se za právě dokončeným dílem Jiří Mádl a dodává: „To dobré, co bylo, je a bude, trefně násobí Óda na radost zcela nově interpretovaná klavíristou Petrem Maláskem.“
Kompletní produkci nového videa pro Rodinný pivovar Bernard zajistila produkční společnost Dawson production. „Pracovat s lidmi z pivovaru a pro značku Bernard je čistá radost. Jiří Mádl nabídl koncept spotu, pro jehož realizaci jsme dostali svobodu a důvěru. Co víc si přát. Měli jsme možnost tvořit bez kompromisů. Děkujeme celému teamu za otevřenost i připomínky v průběhu celého procesu,“ říká za společnost její ředitelka Monika Kristl.
V době, kdy z veřejného prostoru prakticky zmizely pozitivní zprávy, si tak radost připomeňme alespoň reklamou, která nic neprodává.
(tz)