Jaký je zájem o monitoring firemních vozidel?
Těžké odpovědět, ale lze říci, že s rostoucí cenou paliv je poptávka vyšší.
Co podporuje a co brání rozšíření služby?
Podporuje to snížení provozních nákladů a brání tomu neochota řidičů změnit svůj zaběhnutý stereotyp a věci dělat jinak, ale to má většina lidí i v jiných segmentech pracovního trhu.
Kdo nejvíc ocení monitoring, malé nebo velké firmy, dopravní nebo jiné?
Záleží do jaké hloubky chce firma se svým lidským kapitálem pracovat. Najednou se může majitel nebo správce vozové či strojového parku rozhodovat na základě dat, které neměl doposud k dispozici. Pro některé z nich je to po dlouhé době veliké překvapení.
Nebrání se řidiči, respektive není problém sehnat profesionály za volant? Víme, jaké je situace na trhu práce…
Samozřejmě, že zpočátku je k tomu velký odpor. Kdo s tím nemá zkušenosti, tak nemá zájem o zasahování do svého stylu práce, ale když se to správně vysvětlí a ukáže na konkrétních trasách a výsledcích, správně uchopí motivační program pro řidiče, tak nakonec to má kladné ohlasy. A ještě k tomu dostanou šikovní řidiči prémii.
ptal se Pavel Kačer