TERIBEAR získal 10 milionů korun na ohrožené děti

Charitativní projekt TERIBEAR letos vynesl 10 milionů korun, určených na pomoc ohroženým dětem a rodinám. Účastníci sportovní výzvy se podobně jako vloni pustili do svých výkonů individuálně a výsledky zaznamenávali pomocí aplikace Strava. Partnerské společnosti se zavázaly za každý kilometr absolvovaný pěšky či během a za pět kilometrů na kole zaplatit 20 Kč, což je dvakrát více než v minulosti.

Sportovci tak nasbírali cílovou částku 10 milionů korun za méně než dva týdny. Česká automobilka se stala generálním partnerem dobročinné akce již posedmé. V dresu ŠKODA TEAMu se zapojilo 100 zaměstnanců.
Maren Gräf, členka představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast Řízení lidských zdrojů, říká: „Charitativní projekt TERIBEAR nám i v tomto roce připomněl, co je možné, když se věcí chopíme společně: ráda bych poděkovala všem sportovkyním a sportovcům, kteří s velkým osobním nasazením nasbírali mnoho kilometrů pro dobrou věc, a také všem partnerům projektu za jejich štědré dary. Je pro nás velkým potěšením, že můžeme takto nekomplikovaným a přímým způsobem pomoci znevýhodněným dětem.“
Přes bezplatně dostupnou mobilní aplikaci Strava se do letošní výzvy TERIBEAR přihlásilo 23 039 účastníků. Za necelé dva týdny dokázali pěšky, během či na kole nasbírat částku 10 000 000 korun. Nadace Terezy Maxové dětem předem stanovila, že akce bude ukončena, jakmile částka na virtuální výsledkové listině dosáhne desetimilionové hranice.
K rychlému průběhu ročníku 2021 přispělo zařazení cyklistiky, díky níž se do dobročinné akce zapojili další sportovci, ale také zvýšení příspěvku z 10 na 20 Kč za každý pěšky či během absolvovaný kilometr. Cyklistům se pro spravedlivější srovnání počítalo každých pět ujetých kilometrů.
Virtuální průběh letošní akce účastníkům umožnil, aby své výkony absolvovali prakticky kdekoli, přihlásit se tak mohli i zájemci ze zahraničí. Akce se zúčastnily rovněž firemní týmy, mezi nimiž nechyběli ani zaměstnanci společnosti.

(tz)