Prémiové služby ČSOB slaví pět let, klienti si oblíbili rostoucí portfolio jejich benefitů

Nadstandardní péče a osobní přístup jsou základem služby ČSOB Premium, která se stará již pět let především o finanční potřeby klientů. Ti mají v oblibě zejména osobní přístup Premium bankéře, prémiové kreditní karty s cestovním pojištěním a volnými vstupy do salónků na letištích nebo služby osobního asistenta. Přestože nabízí plný digitální servis, uživatelé prémiových služeb stále dávají přednost osobnímu kontaktu. Většina z nich také investuje, zajímá se o životní prostředí a sportuje. Vyplývá to z pravidelného průzkumu ČSOB Premium.

Za pět let se nabídka benefitů spojených s prémiovou službou ČSOB rozrostla, přesto jejím oblíbeným základem u více než sto tisíc klientů zůstávají Premium bankéři. Klienti oceňují především jejich profesionalitu, osobní přístup i péči. I proto by při zvažování nového produktu dala většina z nich přednost osobní schůzce.

„I přesto, že se nám podařilo většinu procesů digitalizovat a klient tak nemusí docházet na pobočku, evidujeme zájem o osobní setkání s našimi prémiovými bankéři. Poslední průzkum ukazuje, že dokonce 77 procent našich klientů by při zvažování nového produktu využilo setkání s bankéřem. I proto nás těší, že naše prémiové klienty dokážeme obsloužit na 200 našich pobočkách,“ komentuje výsledky Miroslav Zetek, ředitel útvaru Řízení segmentu ČSOB Premium.

Naopak stávající produkty klienti využívají nejraději online způsobem. Devět z deseti klientů aktivně používá internetové nebo mobilní bankovnictví. V případě zasílání zpráv klienti dávají přednost emailu. Servisní informace pak chtějí dostávat i prostřednictvím Internetového bankovnictví a upozornění na technické potíže SMS zprávou.

Pojištění a kreditní karta vede

Na prvním místě v oblíbenosti produktů spojených s Premium Kontem patří osobní pojištění, které si sjednalo 99 procent klientů. Každý z nich si může zdarma vybrat jednu ze tří variant – pojištění odpovědnosti za škodu, pojištění právní ochrany řidiče a pojištění internetových rizik.

Druhým nejvíce využívaným benefitem služby ČSOB Premium je kreditní karta, na kterou jsou navázané další zajímavé bonusy. Mezi ně patří cestovní pojištění s limitem plnění 100 milionů Kč, který patří mezi nejvyšší na trhu, a volné vstupy do letištních salónků. Hojně využívaná je i pomoc osobního asistenta, který je klientům k dispozici nepřetržitě po celý rok, a služba ulékaře.cz, která nabízí nonstop lékaře na telefonu.

Klienti omládli

Za dobu poskytování služby se průměrný věk jejich klientů snížil na 40 až 45 let. Statisticky průměrný prémiový klient ČSOB je sice ženatý muž ve věku 48 let, ale přibližně 44 procent klientely tvoří ženy. Zhruba dvě třetiny používají takzvané chytré placení pomocí hodinek nebo chytrého telefonu.

Prémioví klienti se zajímají i o investování a nebojí se při zhodnocování svých peněz jít do většího rizika. Dvě třetiny z nich rády sportují a cvičí. Nejraději jezdí na kole, provozují zimní sporty či běhají. Naprostá většina Premium klientů cestuje a zhruba čtvrtina ráda chodí do divadla. Osm z deseti klientů se zajímá o životní prostředí a klimatické změny, a proto prakticky všichni třídí odpad a 91 procent z nich se snaží nakupovat lokální potraviny.

Většina klientů využívajících prémiové služby banky i ráda pomáhá ostatním. Mohou z každé platby kreditní kartou automaticky posílat 0,1 % ze zaplacené částky na konto Nadačního fondu Mathilda, který vychovává vodicí psy. Stejnou částku pak na výcvik vodicích psů přispěje ČSOB Premium i společnost Mastercard, takže každý příspěvek se ztrojnásobí. Jen v loňském roce takto společně pomohli podpořit pejsky pro nevidomé celkovou částkou převyšující 700 tisíc Kč. Za celou dobu spolupráce celkový příspěvek převýšil dva miliony korun, za něž se podařilo vycvičit a předat novým majitelům minimálně tři vodicí psy.

Služba ČSOB Premium byla spuštěna 1. června 2016. Je určena klientům, kteří vyžadují kvalitu, nadstandardní péči a preferují osobní přístup, zároveň ale chtějí čas pro sebe a svou rodinu. Služba je zdarma pro klienty, kteří splní alespoň jednu z následujících podmínek: měsíční příjem minimálně 50 tisíc Kč, úspory nejméně 1,5 milionu Kč nebo hypoteční úvěr v objemu tři a více milionů korun. Další informace najdete na webové stránce:

www.csobpremium.cz