Hledá se nejlepší rodinná firma

Slavia pojišťovna bude již druhým rokem partnerem soutěže Equa bank Rodinná firma roku, kterou organizuje Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR). V letošním roce bude vyhlášen jubilejní desátý ročník soutěže.

Soutěž je založena na inspirativních příbězích rodinných firem, které úspěšně překonaly mnohá úskalí v podnikání, zakládají si na dobrém jménu, čestném jednání a tradici společnosti. Vítězové soutěže jsou pak slavnostně oceněni v rámci nejvýznamnější akce AMSP ČR – na Dni podnikatelů České republiky.

„Důvodem, proč se Slavia pojišťovna rozhodla podpořit právě soutěž Equa bank Rodinná firma roku, je dlouhodobé zacílení na české podnikatelské prostředí, s nímž jsme úzce spjati. Na trhu působíme více než 150 let a malé tuzemské firmy podporujeme již od samého počátku. Obzvláště oceňujeme prolínání jejich podnikání se soukromým životem a jak moc jsou rozkročeny mezi sektory,“ uvádí Karel Waisser, generální ředitel Slavia pojišťovny. Soutěž Rodinná firma roku je aktuálně pořádána pod záštitou generálního partnera Equa bank. Dalšími partnery jsou pak společnosti Deloitte a Amper Market.

„Odolnost, soudržnost rodiny vlastníků, odpovědnost k zaměstnancům, svázanost s regionem, plánování s dlouhodobou perspektivou – to jsou vlastnosti rodinného podnikání“, říká místopředseda představenstva AMSP ČR a majitel rodinné firmy LIKO-S a.s. Libor Musil. „Soutěž o rodinnou firmu roku ukazuje inspirativní příklady a propaguje rodinné podnikání jako základní kámen naší ekonomiky. Partneři soutěže nám umožňují dát tomuto projektu patřičný glanc a zároveň se stávají fanoušky českých rodinných firem. Je to radost a baví nás v tomto uskupení pracovat“, dodává Libor Musil.

Slavia pojišťovna má pro rodinné firmy připravený speciální pojistný program

Tento pojistný program je určen pro takové společnosti, které jsou uvedeny v Registru rodinných podniků a je vytvořen tak, aby byl moderní a maximálně uživatelsky dostupný. „Jakožto ryze tuzemská pojišťovna velmi dobře rozumíme rizikům, která souvisejí s podnikáním malých a středních firem v Česku. Vnímáme také potřebu tvořit pro ně produkty šité na míru, aby mohly ustát složitější období, ve kterém se nyní mohou nacházet. Pro řadu rodinných firem je tato nelehká doba navíc umocněna tím, že ve vedení společnosti dochází ke generační obměně, tedy nástupnictví mladší generace, kterou také čekají nová rizika a výzvy,“ dodává Karel Waisser.

(tz)