Objednáte si bez obsluhy

Novým lákadlem pobočky Bageterie Boulevard na Národní třídě je objednávka bez obsluhy za pultem, resp. objednávka na samoobslužném kiosku. Ten plánuje řetězec zavádět postupně do všech provozoven. Nejprve přijde řada na větší kamenné restaurace a následovat budou foodcourty v obchodních centrech, pro které se už teď vyvíjí nástěnná verze kiosku.

“Zavedli jsme tuto novinku po vzoru světových řetězců s občerstvením a věříme, že nová forma objednávky bude naše zákazníky bavit a zrychlí jejich odbavení,” uvedl Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard.
Digitalizace procesu objednávky je v prostředí rychlého občerstvení velice důležitá. Proto se Bageterie Boulevard tomuto tématu dlouhodobě věnuje, inovuje své procesy a sami či s partnery vyvíjí vlastní nástroje pro větší komfort zákazníků. Kiosek je po BB boxu, online nástroji pro firmy, už druhým řešením, které úspěšně uvádí na trh.

A jaký je samoobslužný kiosek BB?

Je přehledný – kiosek má uživatelské rozhraní totožné s klasickým menuboardem v restauraci. Díky tomu, že kiosek je nadstavbou vlastního pokladního systému Bageterie Boulevard s názvem Marwin, je celý proces rychlý. Dalším benefitem je objednávka bez čekání. Kiosky budou pro zákazníky obrovskou úsporou času už při samotném vyřizování objednávky.

(tz)