Spot RAKO 135 let získal Zlatý středník 2017

Snímky z předávání ceny

Uplynulý, již 16. ročník soutěže Zlatý středník 2017 byl pro společnost LASSELSBERGER, s. r. o. úspěšný – získala hlavní cenu v kategorii Nejlepší firemní videoprezentace. Zlatý středník je odborná soutěž hodnotící firemní interní a externí média. Vyhlašovatelem této tradiční soutěže je profesní organizace PR klub.

První místo v kategorii NEJLEPŠÍ FIREMNÍ VIDEOPREZENTACE v soutěži Zlatý středník 2017 získal spot RAKO 135 let.

„Velmi nás těší, že jsme toto ocenění získali. Video je jedním z nástrojů, který pomůže představit RAKO zákazníkům jako přitažlivou moderní značku s bohatými zkušenosti a nevyčerpatelným designem v průběhu 135 let. Spot odkrývá dech beroucí rodinné stříbro keramických obkladů značky RAKO, jako jsou Café Imperial, Obecní dům v Praze nebo Vily Tugendhat a Stiassni v Brně. Přitom elegantně propojuje technologie, historii s moderní současností kolekcí obkladů pro rok 2018. Pro marketingový tým je první cena výzvou vyhřívat se v příštím roce opět na prvním místě!,“ dodává marketingový ředitel Petr Machoň. A vedoucí designér Marek Vráblík doplňuje: „Líbí se mi, když věci do sebe zapadají…bez násilí. Udělali jsme film RAKO 135 let, mimochodem díky za tu možnost! Něco tam opět cinklo a zlato ze Zlatého středníku je pro RAKO!“

Slavnostní vyhlášení proběhlo v pondělí 16. dubna 2018 v pražském hotelu Vienna House Andel’s Prague za účasti přihlašovatelů, porotců i partnerů soutěže. Celkem bylo přihlášeno 165 projektů, což je druhý největší počet přihlášek v historii soutěže. Do užších nominací postoupilo 64 projektů. Cenu si odneslo 49 projektů za 1. až 3. místo a tzv. Zvláštní ocenění porot. Vedle toho jsou udělovány i ocenění vysoké kvality Top Rated a Rated, které získalo 35 přihlašovatelů. Společnost LASSELSBERGER, s.r.o. získala ocenění vysoké kvality také za firemní RAKONOVINY v kategorii NEJLEPŠÍ B2E ČASOPIS A NOVINY.

Vítězný spot najdete na www.youtube.com (RAKO 135)

O společnosti

Společnost LASSELSBERGER je jediným výrobcem keramických obkladů a dlažeb v ČR a zároveň se řadí k největším evropským výrobcům obkladových materiálů. Firma zachovává a rozvíjí tradici české značky RAKO, která slaví v letošním roce 135. výročí. RAKO nabízí komplexní řešení.

(tz)