V dnešní době je pracovní trh přesycen zajímavými pracovními nabídkami. Také proto společnosti investují nemalé částky do spokojenosti a motivace svých zaměstnanců. A právě pro náročné zaměstnavatele, kteří chtějí prostředky vynaložené na zaměstnanecké benefity zúročit efektivně, je tu nová Benefitka, která změní svět zaměstnaneckých benfitů.
Platební karta Benefitka představuje jedinečný moderní nástroj pro správu zaměstnaneckých benefitů, jako jsou stravenky nebo volnočasové aktivity (například dovolená, lékárna, masáže, lístky do kina, sportovní vyžití a mnoho dalšího). Na jediné kartě má zaměstnanec veškeré své benefity. Ty může přitom využít na mnohem více místech než u běžných papírových poukázek nebo stravenek – stačí, aby prodejce disponoval terminálem pro platbu kartou MasterCard. Zaměstnanci již nemusí složitě zjišťovat, zda provozovatel jednotlivé stravenky nebo poukázky přijímá. Benefity lze bez výjimky uplatnit v jakékoliv restauraci nebo v místě poskytujícím volnočasové aktivity dle zákona.
„Cílem Benefitky je nabídnout firmám řešení zaměstnaneckých benefitů a stravenek, které využívá vyspělé technologické zázemí a šetří zaměstnavatelům čas i peníze a zaměstnancům starosti. Benefitka zcela nahradí papírové stravenky i poukázky na volnočasové aktivity. Místo nich stačí mít u sebe jedinou platební kartu,“ sdělil Daniel Kriso, CEO.
Je na každé společnosti, kterou z forem benefitů a v jakém rozsahu svým zaměstnancům poskytne. Benefitka v sobě ukrývá dvě oddělené peněženky – elektronické stravenky a poukázky na volnočasové aktivity. Pokud má zaměstnanec od firmy k dispozici oba tyto typy benefitů, chytrá karta sama pozná, kterou z elektronických peněženek v dané transakci použít.
Benefitka navíc umí vyhodnotit, zda je na daném místě možné benefity uplatnit. Pokud zaměstnanec bude chtít kartu použít například v prodejně nábytku nebo oblečení či na dalších místech, které nespadají mezi volnočasové benefity a nejsou zaměstnavatelem poskytování, karta transakci zamítne.
O reálném využívání benefitů má navíc zaměstnavatel přehled a můžete tak kdykoliv vyhodnocovat své náklady nebo také například zjistit, které benefity mají zaměstnanci nejraději. „Jediným omezením ve využívání karty je hodnota benefitů na ni vložená. O nakládání s nimi ale rozhoduje sám zaměstnanec, což je pro něj příjemné a dává mu to více svobody, aby mohl kredit zužitkovat skutečně podle svých preferencí, potřeb a zálib,“ uvedl Petr Skoč, obchodní ředitel projektu.
Do konce roku 2017 by mělo fungovat 7000 karet, v roce 2019 už by to mělo být 100 000. Následující období, tedy rok 2018, by se měl nést ve znamení expanze na slovenský trh. „Slovensko je pro nás přípravou pro vstup do dalších evropských zemí,“ dodal Daniel Kriso.
Proč Benefitka?
- Pro zaměstnavatele, kteří Benefitku do své společnosti implementují, představuje dlouhodobě exkluzivní výhodu.
- Nízké provize zajistí celkové nižší náklady na benefity pro zaměstnance oproti běžným stravenkám a poukázkám.
- Neomezená akceptační síť – jednoduše lze s Benefitkou zaplatit všude tam, kde je platební terminál od MasterCard.
- Efektivnější a komfortnější varianta papírových stravenek / poukázek. Platební karta Benefitka jako jediná kombinuje dvě peněženky – stravenky i volnočasové benefity.
- Ověřená technologie MasterCard – jistota plateb na korunu přesně. Možnost platby on-line či bezkontaktně. Zasměstnanec vlastní personalizovanou kartu a do svého bankovního účtu k Benefitce může jednoduše nahlížet v mobilu.
Benefitka | Nadnárodní stravenkové společnosti | |
Platební karta (s licencí ČNB) | Ano | Ne |
Kombinovaná karta (stravenky a benefity) | Ano | 1 ze 3 společností |
Technologie MasterCard | Ano | 1 ze 3 společností |
Platby všude tam, kde je platební terminál | Ano | Ne, omezeno partnerskou sítí |
Platnost nahraných stravenek na kartě | max. 350 000 Kč | Max. 15 měsíců |
Platnost nahraných benefitů na kartě | max. 350 000 Kč | Max. 24 měsíců |
Kontrola zákonného limitu na cestování | Ano | 1 ze 3 společností |
Bezkontaktní platby do 500 Kč | Ano | 2 ze 3 společností |
Vznik Benefitky
Tým lidí v Benefitce pomáhá velkým i malým firmám získávat spokojenější zákazníky i zaměstnance pomocí nejmodernějších nástrojů, technologií a pravidelných průzkumů trhu. Tým SatisPoll vyvinul celou řadu HR nástrojů, které úspěšně aplikoval do nadnárodních korporací skrze svou mateřskou nadnárodní společnost Neeco Ltd.
Vývoj Benefitky začal v roce 2015 a v červnu 2017 byl zahájen předprodej u prvních klientů. Benefitka se stala oficiálním partnerem AHRCR (Asociace hotelů a restaurací ČR).
Více informací včetně kontaktního formuláře najdete na www.benefitka.com.
(tz)