Peugeot vytvořil foodtruck pro prestižního producenta ústřic

Gillardeau Peugeot Food TruckKoncept pojízdné restaurace Peugeot Foodtruck, „Le Bistrot du Lion“ (Bistro U lva) inspiroval Véronique Gillardeau, spoluředitelka firmy Gillardeau, která se rozhodla nabízet ochutnávky svých produktů v různých městech. Tak vznikla zakázka pro designerské studio Peugeot Design Lab, které vytvořilo inovativní pojízdný butik na bázi modelu Nový Peugeot Expert. Ze zadní části vozu se vyklápí pult určený k nabídce a prodeji ústřic. Prodavač je tak co nejblíž zákazníkovi. Foodtruck pojmenovaný „La Marcelle“ na počet dcery zakladatele firmy, je od 8. března vystavený na západofrancouzském pobřeží naproti ostrovu Oléron.
Tým designérského studia Peugeot Design Lab vytvořil pro firmu Gillardeau mobilní restauraci, která přináší zákazníkům nový zážitek, podobně jako koncept Peugeot Foodtruck. Prodejce ústřic se ocitá přímo před zákazníky, kteří mohou sledovat, jak ústřice servíruje, podobně jako v sushi baru. Prodejce, který musí projít školením u nositele ocenění Nejlepší řemeslník Francie (Le Meilleur Ouvrier de France), připravuje ústřice Gillardeau® před očima zákazníků, nástroje má přímo po ruce, pracovní plocha před ním zůstává čistá díky poklopu, kam může rovnou vyhazovat prázdné lastury.

Studio Peugeot Design Lab vymyslelo inovativní foodtruck, který je při přesunech z místa na místo kompaktní, a ústřicový pult se po zastavení vyklápí ze zadní části vozu. K jeho instalaci stačí jedinému člověku jen pár minut. Foodtruck vychází z modelu Nový Peugeot Expert, po sklopení pultu ho lze zaparkovat v jakémkoli podzemním parkovišti, výška vozu je 190 cm, délka 496 cm. Designéři zabudovali do prostoru o užitečném objemu 5,8 m3 dřez, lednici, police, ohřívač vody a odnímatelný pult.

„Foodtruck Peugeot le Bistrot du Lion, který jsem viděla zanedlouho po jeho představení v dubnu 2015, mě naprosto okouzlil. Chtěla jsem nabízet ochutnávky na trzích v elegantním, moderním a funkčním pojízdném butiku. Když budeme mít možnost našim klientům vysvětlovat, v čem tkví naše řemeslo, budeme se i my dále vyvíjet,“ prohlásila Véronique Gillardeau.

Peugeot Design Lab zkoncipoval foodtruck „La Marcelle“ jako ambasadora značky Gillardeau. Jeho zařízení z nerezové oceli a materiálů, které svým vzhledem připomínají břidlici a dřevo, se inspiruje světem ústřic. Ústřice „Gillardeau®“ rostou 3–5 let na chráněných stanovištích. Jejich lastury jsou vypalované laserem, což jim zaručuje exkluzivitu. Znalci oceňují jejich vyklenutý jednotný tvar, který je příslibem plné chuti a jemného aromatu.

Foodtruck „La Marcelle“ byl slavnostně představen veřejnosti 8. března při příležitosti Mezinárodního dne žen. K vidění je v městečku Bourcefranc-le-Chapus naproti ostrovu Oléron v západní Francii. Již nyní se počítá s  dodáním čtyř exemplářů této pojízdné restaurace.

Všechny informace o designérském studiu Peugeot Design Lab naleznete na stránkách www.peugeotdesignlab.com. Výrobu Foodtrucku Gillardeau a zákulisí projektu Peugeot Design Lab na Instagramu: @peugeotdesignlab

PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená v téměř 160 zemích světa, v roce 2016 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 12,3 % na 1 919 460 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.
Výrobu automobilů značka zahájila v roce 1889 a tento rok své úspěchy obohatila o vítězství vozů 3008 DKR na Dakarské rallye, které zde obsadily všechna 3 medailová místa.