Procter & Gamble a Ahold podpoří projekt STK pro chlapy Petra Koukala

foto Petr KoukalSpolečnosti Procter & Gamble a Ahold zahajují charitativní kampaň na podporu Nadačního fondu Petra Koukala a projektu STK pro chlapy, který podporuje vzdělávání a šíření osvěty v oblasti mužského zdraví.

„K založení Nadačního fondu a projektu STK pro chlapy mě přiměl fakt, že se o rakovině varlat a všeobecně o problematice mužského zdraví ve společnosti vůbec nemluvilo! Přitom mně včasný záchyt zachránil život a i v jiných onemocně­ních může znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Tak jsem si řekl, že je potřeba to změnit a začít o tom mluvit nahlas,“ vysvětluje svou motivaci badmintonista Petr Koukal, který před lety sám tuto vážnou nemoc porazil.

Aby se povědomí a informovanost o tomto tématu ještě zvýšily, spouští společnosti Procter & Gamble a Ahold kampaň, do které se může zapojit každý nákupem libovolných denně používaných produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral-B a Old Spice a přispět tak na Nadační fond Petra Koukala. Z nákupu každého produktu vybraných značek P&G v hypermarketech a supermarketech Albert budou 2 % věnována na podporu mužského zdraví. Akce potrvá od 25. 5. 2016 do 21. 6. 2016.

P&G Ahold vizuál„P&G se zaměřuje na zlepšování každodenního života a prostřednictvím svých inovací a aktivit poskytuje útulný domov a zlepšuje zdraví a hygienu tam, kde je to potřeba. Proto jsme se rozhodli podpořit vzdělávání vedoucí ke zdravým návykům a zlepšení zdraví,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

„Jsme rádi, že společně s našimi zákazníky v obchodech Albert můžeme podpořit povědomí o této problematice a přispět tak na dobrou věc. Podpora vzdělávání patří mezi hlavní pilíře našich společensko-odpovědnostních aktivit,“ doplňuje Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold.

Vybrané prostředky budou použity na edukační semináře, přednášky a na tisk informačních brožur “Manuál pro údržbu chlapa”. Cílem Nadačního fondu je informovat o důležitosti prevence pro předcházení závažným onemocněním, vzdělávat v oblasti otázek mužského zdraví a překonávat zažitá tabu, a tak zachraňovat lidské životy. „Věřím, že díky této spolupráci dokážeme posunout vnímání důležitosti pre­vence chlapského zdraví ještě o několik pater výš,“dodává Petr Koukal.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

O společnosti Ahold

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. letos slaví již 25 let svého působení na českém trhu. Provozuje zde maloobchodní síť více než 300 supermarketů a hypermarketů a zaměstnává více než 17 000 lidí, kteří poskytují služby stovkám tisíc zákazníků každý den. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který od roku 2009 rozdělil přes 65 milionů korun na projekty pomáhající v sociální sféře a v oblasti zdravého životního stylu. Nadační fond Albert spravuje například unikátní projekt Zdravá 5 nebo úspěšný program Bertík pomáhá, který se letos opět vrací do hypermarketů Albert. Více na www.albert.cz.

O Nadačním fondu Petra Koukala

Nadační fond vznikl v roce 2014 s cílem zviditelnit problematiku „mužského zdraví“ jako společenského tématu, které se dotýká bezprostředně každého muže, ale i jejich blízkých a rodiny, a to s důrazem na závažná onemocnění mužů. Úsilí fondu se zaměřuje převážně na informování veřejnosti a na otevřenou diskusi o mužských nemocech s cílem připomenout, jak důležitá je pro muže zdravotní prevence. Toto poselství se Nadační fond Petra Koukala snaží šířit prostřednictvím projektu STK pro chlapy a unikátní brožury s názvem Manuál pro údržbu chlapa. Ta přirovnává jednotlivá mužská onemocnění k poruchám na vozidlu, aby si muži uvědomili, že o své tělo by se měli starat stejně jako o své auto. Více informací naleznete na www.stkprochlapy.cz.