Ne peníze, ale zážitky. Ne počítač, ale mobil. Ne SMS, ale aplikace na posílání zpráv. Ne obavy o soukromí, ale digitální sebeprezentace. Šéf pro ně není autorita, ale parťák. Taková je generace narozená v 80. a 90. letech. A firmy novým zvyklostem mladých lidí přizpůsobují i nabídku svých produktů.
„Zatímco dříve být svobodný znamenalo mít klíčky od auta, dnes mladí nechtějí hromadit majetky, chtějí spíš něco zažít. Chtějí mít navíc nad svým zážitkem sami kontrolu,“ říká Veronika Marková, tisková mluvčí Sazky.
Sazka si nechala zpracovat kvalitativní výzkum od Simply5, který trend generace dnešních dvacátníků a třicátníků potvrdil. „Lidé jednoznačně preferovali cestu kolem světa před moderní elektronikou nebo luxusním automobilem. Důležitá pro ně byla také svoboda volby. Cesta kolem světa byla atraktivní i tím, že nejde o katalogový zájezd, ale o cestu šitou na míru podle představ výherce,“ doplňuje Marková.
Sazka se proto rozhodla nabídnout sázejícím možnost nehrát v Eurojackpotu jen o peníze, ale i o mimořádný zážitek.
Za každý vsazený sloupec v Eurojackpotu jsou sázející od pátku 29. ledna ve hře i o Cestu kolem světa za půl milionu korun. Hra je určena jen pro české hráče a zapojit se lidé mohou díky speciálnímu kódu na potvrzení o sázce, a to až do 4. března.
(tz)