Úspěch, štěstí a bohatství jsou mety, kterých by ráda dosáhla většina lidí. Ne všem se to však povede, na vrchol se dostanou jen někteří, mnohdy i ti, u kterých by to na začátku nikdo nehádal. Proč tomu tak je a jak tyto mechanismy fungují? Na to se pokouší odpovědět Ivo Toman ve své další knize, která nese název Posedlost úspěchem.
Celé dějiny lidstva doprovázejí fantastické příběhy podceňovaných outsiderů, kteří překvapivě často vítězí nad jasnými favority. Naopak stále vidíme selhání těch, kteří podle všech předpokladů „musí“ vyhrát. Z historie se vynořují tyto otázky: Jak je možné, že se tak často nemocní prosadí v porovnání se zdravými? Jak je možné, že tak často ti méně chytří (podle IQ) uspějí v souboji s chytřejšími? Jak je možné, že tak často chudší překonají ty bohatší? Jak je možné, že tak často slabší porazí silnější? Pokud Vás tyto odpověi zajímají, pak byste si knihu měli přečíst, nebo poslechnout, je k dostání i v audioverzi.
Sám autor je příkladem toho, že člověk může být ve svém oboru velmi úspěšný, a to i přes to, že má počáteční handicap. Ivo Toman je jedničkou v oblasti školení osobního rozvoje a motivace, a to již 20 let. Je úspěšným autorem osobně – rozvojových a motivačních knih. Prodal téměř půl milionu výtisku a v tomto segmentu tak nemá v prodeji konkurenci. Své vědomosti také předává dál, pořádá školení a konference s významnými a úspěšnými osobnostmi. Společně s nimi hledá recept na šťastný a úspěšný život. Jeho cesta k úspěhu však nebyla zpočátku jednoduchá.
Ivo Toman se narodil s Touretteovým syndromem. I přes problémy způsobené tímto postižením absolvoval VŠLD ve Zvolenu v roce 1988. Po r. 1989 se začal zajímat o prodej, marketing a aplikovanou psychologii. Ivo Toman se stal prodejcem v přímém prodeji. V prodeji měl úspěchy, proto ho požádali, aby školil jiné. Váhal, protože má tiky, dokonce i zvukové. Nakonec ale svolil a začal školit ostatní. O svých prodejních zkušenostech pak napsal knihu „Jak začít MLM“. Jelikož se dobře prodávala, napsal pak ještě tři další. Vyškolil desítky tisíc lidí v ČR, na Slovensku, v Maďarsku a Rakousku. Nahrál několik vzdělávacích audio a video programů. Zajímal se o netradiční metody osobního rozvoje jednotlivců a o marketing. Zjistil, že marketingové poučky „profesorů“ z Ameriky v našem prostředí moc nefungují. Cítil však, že existují pravidla, která mají obecnou platnost, a že pro úspěch v marketingu je nejdůležitější umění ovlivňovat jiné lidi. Hlavně ale chtěl dokázat, že jeho systém, který nazval Marketingová psychologie, opravdu funguje. Potřeboval „laboratoř“, kde by vše dokázal. Založil proto společnost TAXUS International. Začal s potravinovými doplňky. Firmu rozšířil na Slovensko a do Maďarska a hledal vhodné produkty
Dalo by se říci, že téměř všechno, na co Ivo sáhne se promění ve zlato, a to i přesto, že by to na začátku jeho kariéry předpokládal málokdo.
Více informací na www.ivotoman.cz