„Měsíc bez hotovosti“ jako hravá soutěž

Měsíc bez hotovostiKlienti ČSOB a Ery si budou moci vyzkoušet, jaké je to žít měsíc bez hotovosti. Během soutěže, na které spolupracuje i společnost MasterCard, budou klienti po dobu jednoho měsíce odměňováni za to, že zapomenou na hotovost a budou se snažit platit veškeré své nákupy kreditkou. Za tyto platby a další aktivity pak získají body do soutěže. ČSOB a Era odmění výherce nevšedním víkendem v zahraničí pro dva a spoustou dalších cen.

Princip soutěže je jednoduchý. Stačí, aby klient platil veškeré své zářijové nákupy kreditní kartou a zároveň plnil speciální týdenní úkoly. Za tyto nákupy a splněné aktivity dostává posléze v soutěži body. Čím více bodů obdrží, tím větší má šanci získat lepší výhru. Klient může získat v soutěži extra body navíc i za nejrůznější splněné aktivity. Klientům bude každý týden (celkově 4x za dobu trvání soutěže) poslána na jeho telefon sms se zadáním jednoduchého úkolu, který by měl splnit – například zaplatit kartou v lékárně. Pokud tak učiní, získá extra body na své bodové konto, které si může pravidelně kontrolovat online a zjišťovat své průběžné umístění. Další extra body může získat například i za vyplněný kvíz. Klienti se do soutěže mohou zapojit tím, že se zaregistrují na stránkách www.mesicbezhotovosti.cz.Registrace do soutěže je možná během srpna. Samotný „Měsíc bez hotovosti“ a sbírání bodů pak proběhne od 1. do 30. září 2015.

Podobná soutěž probíhala již na začátku tohoto roku, ale mohli se jí zúčastnit pouze zaměstnanci banky. A právě díky pozitivní odezvě bude soutěž v létě spuštěna i pro klienty ČSOB a Ery. „Naší snahou je motivovat klienty, aby objevili, jak pohodlná a jednoduchá platba kreditkou je a kolik dalších výhod přináší – naše klienty například odměňujeme 1 % z každého nákupu zpět na účet kreditní karty. Placení kartou je také rychlé, bezpečné a velmi komfortní; počet klientů, kteří placení kartou využívají, neustále stoupá. Proto chceme ocenit ty, kteří kartu maximálně využívají a nebojí se platit i menší částky,“ vysvětluje Jana Opršalová, výkonná manažerka segmentu Platební komfort ČSOB a Ery. „V interní soutěži zaměstnanci spojili příjemné s užitečným. Navíc ti, kteří se do soutěže zapojili, platili 2,5krát častěji než ostatní. Na samotné soutěži ocenili především její netradičnost a také hravé zpracování,“ uzavírá Jana Opršalová.

„S radostí se zapojujeme do aktivit partnerských bank v rámci podpory častějšího využívání platebních karet při běžných nákupech,“ říká Matouš Michněvič, ředitel pro produkty MasterCard. „Hotovost totiž patří minulosti – je pomalá pro obchodníky i zákazníky, je drahá, protože musíte zajistit její kontrolu a navíc ji můžete snadno ztratit. Budoucnost patří platebním kartám, což potvrzuje i náš každoroční průzkum MasterIndex, a tato akce to dál podpoří.“

Soutěží se o tři víkendové pobyty v různých evropských destinacích – Londýn, Paříž a Řím (dle preference výherce) a dalších 555 cen v podobě předplacených karet. Tři hlavní výherci se navíc mohou těšit i na zajímavý bonus v jejich zvolené destinaci.

(tz)