Taková věcička, o níž se moc nemluví. A když ano, tak s malým uzarděním, jakoby jen tak mezi řečí, mimochodem, nenápadně. Přesto jde o předmět každodenní potřeby v civilizované společnosti, bez níž bychom byli takřka nesvéprávní. Neobejdeme se bez ní, potřebujeme ji, patří k samozřejmostem běžného hygienického komfortu. Ano, je to toaletní papír!A právě ten dm značky Sanft & Sicher s cestovní miniruličkou uprostřed získal prestižní ocenění Nejlepší novinka roku 2014 ve 14. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů. Společnost dm drogerie markt tak navázala na předchozí úspěchy zmíněného klání, kdy byla oceněna výborná kvalita produktů dm značky Balea Cell Energy a vlasové kosmetiky Balea Professional Oil Repair. O cenách rozhodují samotní spotřebitelé, a to v rámci průzkumu společnosti STEM/MARK prováděného v České republice na reprezentativním vzorku 4000 respondentů.
Zmíněný toaletní papír Sanft&Sicher s cestovní miniruličkou uprostřed zaujal i porotu zejména mírou své inovace. Minibalení papíru s 25 útržky, které vyplňuje prázdný prostor uprostřed role toaletního papíru, je možné vyjmout a využít na cesty, mít ho v baťohu nebo v kabelce – zkrátka po ruce. Papír je třívrstvý a je vyroben ze stoprocentní celulózy a není bělen chlorem. Řekněte sami – není to fórek, který zahýbe světem? (tz)