Tradiční česká značka SOLO připravila pro české markety nové „ohnivé“ stojany, které usnadní zákazníkům orientaci v produktech této značky. S blížící se grilovací sezónou přichází firma SOLO s marketingovou podporou pod výstižným názvem „VŠE K OHNI“. Zákazníci uvidí v marketech Ahold, OBI, Tesco a na dalších místech přehledně všechny produkty značky SOLO, které zahrnují kategorie zápalek, zapalovačů, podpalovačů a sortiment ke grilování.
„Prodejní stojany jsme představili již během loňského roku a obchodníci i zákazníci si tuto novinku velmi pochvalují,“ říká Pavel Helešic, ředitel společnosti SOLO MATCHES & FLAMES, a.s., a dodává: „U našeho sortimentu bývá na jednotlivých místech prodeje rozdílný category management. Některé SOLO produkty prodejci řadí k hygienickým potřebám, jiné zase k sekci zahrada. Stojan, ve kterém zákazníci naleznou všechny produkty související s ohněm, zvýší komfort nakupujícího. Celkem plánujeme umístit v českých marketech na několik set kusů těchto stojanů. Tato podlinková komunikační strategie je zajímavá i pro naše distributory v Anglii a Spojených Arabských Emirátech, kam SOLO stojany také plánujeme dodávat.“
Společnost SOLO MATCHES & FLAMES, a.s. je pokračovatelem dlouholeté tradice výroby a prodeje zápalek, která vznikla počátkem 19. století v Rakousko-Uhersku. Společnost obchoduje se zápalkami a ostatním plamenným zbožím značky SOLO, které odpovídá všem zákonným předpisům a normám a je pravidelně testováno v příslušných zkušebnách. Klasické ochranné známky zápalek (The Scissors, The Key, The Pipe atd.), které společnost vlastní, slouží dlouhodobě k podpoře prodejů zápalek. Mezi současné produkty však nepatří pouze standardní a domácnostní zápalky, ale také dlouhé krbové zápalky, zapalovače, podpalovače ohně, svíčky, sortiment ke grilování a v neposlední řadě i reklamní zápalky.
Téměř 50 % současné prodejní kapacity firma exportuje na světové trhy, především do Anglie, Francie, Německa, Rakouska, Spojených arabským emirátů. V tuzemsku firma SOLO distribuuje zápalky a jiné plamenné produkty především pomocí obchodních řetězců, velkoobchodů s potravinami, drogistickým zbožím
a tabákových firem. SOLO MATCHES & FLAMES, a. s. má 90% podíl na českém trhu a 60% podíl na slovenském trhu v prodeji zápalek.
Strategií společnosti je zachování tradiční značky SOLO, při udržení vysokého standardu kvality zboží v segmentu plamenných produktů.
(tz)