Orbit, nejsilnější a dlouhodobě nejprodávanější značka žvýkaček z portfolia společnosti Wrigley, vloni změnila balení u žvýkaček Orbit Professional Strong Mint. Tato změna zaznamenala u spotřebitelů úspěch, který se příznivě projevil na prodejích. Z tohoto důvodů se značka rozhodla o totéž u dalšího výrobku a od září mění balení také u žvýkaček Orbit Professional White. Prémiové žvýkačky s mikrogranulemi a bělícím účinkem jsou k dostání v praktičtějším a skladnějším balení po deseti kusech dražé žvýkaček.
„Vloni jsme na trh uvedli nové balení žvýkaček Orbit Professional Strong Mint
a následný vývoj prodejů nás přesvědčil o tom, že taková cesta funguje. Ukázalo se, že spotřebitelé oceňují snížení ceny a praktičnost balení a věříme, že změna u Orbit Professional White bude stejně úspěšná,“ řekla brand managerka značky Orbit Jana Přerostová.
(tz)