Clever Monitor zpřístupnil umělou inteligenci

homepageČeská softwarová platforma Clever Monitor spustila nový web, kde poprvé zveřejnila funkci umělé inteligence nebo nástroje pro bezchybné doručení hromadných emailů. Retenční marketingový nástroj, který se sám učí a umí plně segmentovat podle více než sedmi set kritérií, ocení především manažeři marketingu. Tyto nástroje v současnosti využívají celosvětové firmy BMW, NASA nebo Walt Disney. Nový web tak má zvýšit prestiž Clever Monitoru ve světě, kam firma plánuje v nejbližších měsících expandovat.

I když „kluci z Karlína“, jak se sami označují tvůrci Clever Monitoru, zatím nemají sídlo v Sillicon Valley, chtějí dát světu najevo, že mají jasnou vlastní vizi a schopnost konkurovat největším hráčům na poli email marketingu.

Inspirováni Amerikou 70.let vsadili designéři nového webu na fenomén současné doby, kterým je street art design. Tmavý podkres webu a velké nadpisy doplňují urbanistické prvky pouličních lamp a sloupů, které připomínají pražský Karlín, odkud česká firma měsíčně rozešle a bezchybně doručí přes 1,3 miliardy emailů pro firmy NASA, BMW nebo Walt Disney.

Pro rozložení jednotlivých funkčních prvků webu byly použity tzv. heat mapy. Nově byla přidána sekce „ceník“ a kalkulačka. Nyní stačí v kalkulačce zadat počet zákazníků k oslovení, která okamžitě zobrazí cenu a cenovou kategorii v různých stupních rozsahu požadovaných emailových služeb. Sekce případových studií byla zasazena do dynamičtějšího a koherentního designu.

Nový web vznikl primárně proto, aby dostatečně reprezentoval českou firmu ve světě, kam se chystá v nejbližších měsících expandovat. Do aplikace Clever Monitor  uživatelům přidala funkci umělé inteligence a službu Active Shield, která garantuje nejen rozeslání, ale hlavně bezchybné doručení všech odeslaných emailů.

Clevermonitor.com je více konverzní a nabádá uživatele k registraci a bezplatnému vyzkoušení. Firma plánuje webové stránky do budoucna rozšířit o integrační mapu (integrování standardních datových nástrojů od Microsoft, Salesforce a Google) a další služby. Webové stránky jsou v angličtině, později se počítá s německou a francouzskou mutací. Clever Monitor vytvořil web inhouse.

O Clever Monitoru

Stejnojmenný produkt společnosti „Clever Monitor“ je nejkomplexnějším nástrojem přímého marketingu s vlastní umělou inteligencí (Artificial Intelligence), který se sám učí a umí se plně přizpůsobit firemní infrastruktuře. Propracovaný analytický modul dokáže přesně rozpoznat chování uživatelů a z více než 700 datových položek optimalizovat nastavení dalších kampaní pro jejich větší dosah. Mezi globální klienty Clever Monitoru patří BMW AG, NASA, , Walt Disney, MINI, a další. Českými uživateli systému jsou například ČEZ, České dráhy, AC Sparta Praha, Faktoring České spořitelny, MZV ČR, pražský Magistrát a české ambasády v zahraničí.

Česká společnost Clever Monitor se v roce 2016 zařadila mezi pět celosvětových ESP (Email Service Provider) partnerů společnosti Google. Předchůdce společnosti Clever Monitor založil pod názvem Gemilot ve svých 24 letech český student Lukáš Hakoš (29), který ve společnosti v současnosti působí v pozici CTO. Nadaný Lukáš například již ve svých devíti letech blízce spolupracoval s Billem Gatesem nebo vyvinul řadu programů, které si získali statisíce uživatelů po celém světě. V současné době Clever Monitor plánuje expanzi na zahraniční trhy.

O funkci umělé inteligence (AI) – Artificial Intelligence

Data o odběrateli emailu se agregují v reálném čase na jenom místě. Získaná data se za pomoci analytických algoritmů sama učí a predikují chování odběratele. Email se pak doručí do schránky odběratele v nejlépe hodnocený okamžik a na jeho nejpoužívanější zařízení.

Software „Clever Monitor“ sbírá o uživatelích přes 720 faktorů, které se aktualizují každých 24 hodin. Za pomoci pokročilých algoritmů se zpracovávají aktuální výsledky, které se následně vyhodnocují. Analyzuje se například bonita zákazníka, vhodnost zákazníka pro konkrétní kritéria oslovení, jeho ziskovost, demografická data jako jméno či věk, aktivity na internetu v reálném čase, místa připojení a dalších stovky faktorů.

Jak funguje Clever Active Shield (CAS)

Clever Active Shield, který analyzuje kvalitu databáze, byl vyvinut na základě složitých algoritmů. Deaktivuje neexistující, fiktivní, plné schránky či spamové pasti, a tím doručitelnost emailů zvyšuje na 99,9 %. Díky CAS byl zcela odstraněn spam nebo bounce rate. Vlastní analýza dat probíhá v reálném čase.

(tz)